28 april 2010

The bells are ringing... again!

Efter en periode uden bryllups-snak, er jeg igen kommet i det humør - og hvilket fantastisk tilfælde at jeg kom i snak med hende her. Et skønt familiemedlem, på Kommende husbonds side. Hele aftenen, og det første af natten, er nemlig gået med B-snak. Om alt fra mad til borddekoration. Og spørg lige om jeg ikke har fået en masse NYE ideer ind, i mit allerede fyldte hoved! Den idé der fylder mest lige nu, er borddekorationen. Den indebærer en masse forskellige gamle genbrugsglas, små bloklys og blomsterhoveder. Jeg ser allerede frem til at skulle på jagt i alle genbrugser i miles omkreds, for at finde de glas, der skal pryde vores borde. Bordkort-ideen med små tylposer med navn på, er muligvis også røget i svinget, til noget lidt federe og noget lidt mere 'memorable' for gæsterne. Men det kan i få at se med tiden, hvis det bliver den ide, med sikkerhed. Uh, jeg er fyldt til bristepunktet med gode ideer. Takket være den skønne snak jeg har haft kørende hele aftenen.

1 kommentar:

  1. Det glæder mig at du nød det! :-)
    Kunne næsten ikke falde i søvn for bare ideer... hihi
    Og hele dagen i dag har jeg tænkt hjemmeside, firma, ideer, lokaler og samarbejdspartnere... hehe
    Klar til indlæggelse!

    SvarSlet