25 marts 2010

MMmmm...

Sol, varme, glade mennesker. Det kan ikke undgå at smitte. Jeg har en god dag idag, også en nogenlunde dag i går, for den sags skyld. Igår var jeg til omsorgssamtale på jobbet. En super god samtale - som resulterede i at jeg har sagt mit job op. Det var min hensigt, derfor var det en god samtale. Jeg har fundet ud af med mig selv, at jeg ikke "støbt" til at være fast medarbejder i ét hus. Det bliver for rutinepræget og der er ikke meget udfordring i det for mig. Derfor skal jeg nu arbejde som vikar, i hele kommunen. Jeg har altid arbejdet som afløser rundt omkring. Jeg kan godt lide at komme ud et nyt sted, nye mennesker og nye UDFORDRINGER fra vagt til vagt. Det er selvfølgelig trist at skulle forlade arbejdspladsen, har efterhånden haft min gang der i temmelig lang tid. Der er skønne beboere, pårørende og kollegaer. Men det er tid til ændringer for mig, og det skal ske nu. Og jeg glæder mig! Dog skal jeg lige ovenpå igen - have flere gode end dårlige dage.
Imorgen er det fredag, weekenden står for døren. Jeg håber jeg kan komme i det kreative hjørne i morgen. Har et par ideer i hovedet der gerne skulle føres ud i livet. - Og hvis vejret holder, ville det jo være optimalt at sidde ude i solen og male lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar