04 februar 2010

Total mega kodylt meget IN LOOOOOVE!

Jeg er blevet - fuldstændig uhæmmet - forelsket ! - Og denne gang er det ikke i min kæreste. Jeg er faldet pladask for ... Butikken Mood !
Har tit været derinde, baaare for at kigge, men ikke en eneste gang, er jeg gået tomhændet derfra. - Idag var jeg så på posthuset for at hente min pakke fra Fat Cat Stuff, og skulle da liiige ind forbi Mood på vej hjem. Sørme så, om hun ikke forhandler de selv samme ting, jeg havde i min pakke fra FCS...! Og lykkedukkerne fra Nordal. Jamen, jamen, jamen. På trods af, at det i mit univers, skulle være en sparemåned, ja, så fik jeg alligevel ting med fra Mood. Udover en hyggelig snak om de fede sager, hun har i butikken, og de sager jeg havde i min pakke, så blev jeg budt på et kæmpe-bolsje. Skal hilse og sige at det er liiidt svært, at stå og snakke og være begejstret med et kæmpe bolsje i kæften - men det gik.
Med mig ud af butikken, fik jeg idag: En essie neglelak, i meget neutral lyserød OG en afro-lykkedukke fra Nordal. Øreringene er fra FCS, og det var dem jeg hentede på posthuset idag.
Lykkedukken er blevet navngivet "John" - Det var min kære Jonas, der fik lov at vælge et navn til hende. Og John var, hvad det kunne blive til i hans kreative hoved. John er faldet godt til på vores billedhylde. Der skal hun stå, indtil jeg bliver færdig med projekt "amagerhylde".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar