20 februar 2010

Spontan date

Torsdag bliver en dag jeg sent glemmer. Kæreste og jeg selv, havde begge fri, og på trods af ingen penge, what so ever, så besluttede vi os for at tage på en spontan date på Cafe Gertud's, her i Odense, og få en LÆKKER brunch!
Det var bare skide hyggeligt, og stemningen var ligesom sat for hvordan resten af dagen skulle blive. Da maverne var fyldte, tog vi en strøgtur gennem gågaderne i SNEVEJR!
OG hvad dét ikke gav! Strøgturen resulterede i nyt sæt tøj (inkl. sko) til Kæreste, OG faktisk også nyt sæt tøj til MIG - inkl. ny ring + ny taske. Ja, ja. - Vi kan rigtigt, trods ingen penge. Det passer så ikke helt. Efter cafébesøg, fandt Kæreste nemlig ud af, at han havde fået en god sjat penge. Og de faldt jo på et temmelig tørt sted, om man så må sige. For Kæreste havde faktisk fundet tøjet INDEN vi vidste at der var råd til det. - Men skønt! Kæreste blev derfor også i gavehumør. (hvilket sker ret sjældent!)
Vi var i H&M på vores tur, og Kæreste blev helt ekstatisk over et fund af en t-shirt med STAR WARS på... (!!!) - OG han mente selvfølgelig at den SKULLE jeg bare eje. Så jeg fik af min kære Kæreste, en blå t-shirt med STAR WARS på. - Og jeg er faktisk blevet helt vild med den. Om det er t-shirten, eller det faktum at Kæreste helt selv havde fundet den til mig, og mindet om den dejlige dag vi havde - det vides ikke. Men det er min nye favorit-shirt.Historien bag, at jeg skulle have den skønne t-shirt, er faktisk at jeg OVERHOVEDET IKKE er fan af Star Wars. Under INGEN omstændigheder! - Kæreste truede mig, for nogle år siden, med at binde mig til sengen og sætte filmene på, hvis jeg ikke frivilligt sagde ja, til at se dem, så det gjorde jeg. Jeg har set alle 6 film én gang. Og jeg har aldrig kedet mig SÅ meget. Derfor var det temmelig ironisk at jeg skulle have sådan en trøje at gå rundt i. Og det er vores interne joke. Men der skal ikke herske nogen som helst tvivl om, at jeg ELSKER min nye t-shirt!
Derudover fik jeg selv købt nogle grå bukser/denim leggins. OG så var jeg et smut i en genbrug på Vesterbro. De har kun tøj og accesories, og kun det der er pænest! Jeg fandt et lækkert tørklæde (fra Pieces) til 18,- en ring, til 48,- (måske lidt pebret) og så en taske, en fed sort taske til 18,- !!! Det er det bedste fund, jeg har gjort længe! Og jeg elsker den! - Det er en rigtig smide-i-taske, ALT kan være i den. Åh, så fede ting torsdag bragte :)
Da vi var færdige med strøgtur tog vi hjem, for en kort stund, for Kærestes nye bukser skulle lægges op, så vi tog ud til svigerfar og bonus-svigermor og fik mad, (og fik lagt bukser op). Da vi kom hjem så vi The Sweetest Thing,og hyggede med lyserøde Smarties. Vi var begge flade af grin over scenen hvor Jane sidder fast på... ja... og det halve af byens indbyggere pludseligt står i hendes stue og synger med på Aerosmith :)
- Og det var den dag. Jeg elsker at være spontan - og en spontan date med den man elsker allerhøjst, det er simpelthen det bedste der kan ske, i min verden <3 a="" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyz7-BCjghDugvg_z50leKYUXaBt0fyYgHwm9KJ43uojT__rFigU9-ZL6x3165jHMT_Uwkz5LAfl-qWmmODsaMlTUwnKjsuds0SfxNkyB8zryr1e-sVu6ra4OJdRV3fTEXr1jjdfkqIWRx/s1600-h/os.jpg" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}">

5 kommentarer:

  1. Iiiih hvor lyder det altså bare super hyggeligt:-)
    Jeg vil os ha en kæreste SUK!
    Og så li haha den t-shirt har jeg os. Ik fordi jeg er det mindste fan, synes bare den var fed:-D

    SvarSlet
  2. Det var også bare super hyggeligt!
    Synes også jeg bliver mere og mere forelsket i den t-shirt - på tords af motivet ;)

    SvarSlet
  3. Greetings! I've been following your site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to tell you keep up the fantastic job!

    Feel free to surf to my weblog; rhinoplasty surgery

    SvarSlet
  4. Ӏ am аctually glad to glance at this weblog posts ωhich carrіeѕ lots оf ѵаluable ԁаta, thanκs fοг pгοviding such datа.


    Here is my blog rhinoplasty

    SvarSlet
  5. Hi! This is kind of off topic but I need some guidance from
    an established blog. Is it hard to set up your own blog?

    I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about creating my own but
    I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Appreciate it

    Also visit my blog: jackpot 6000 Jackpot 6000

    SvarSlet