14 februar 2010

Sol, sol, kom igen, solen er min bedste ven.

'Tænk sig at sove længe på en søndag, og så vågne til at solens stråler, stråler om kap, for at komme til at fylde hele lejligheden med lys og varme.'

... Dét gjorde jeg idag! Åh, solskin, du er lykken selv. Solens kraftige stråler, der bare bryder ind alle steder. Det er hvad der kan drive lysten til at stå op af sengen - så jeg nærmest sprang ud - igang med dagen!
Efter et solidt og sent morgenmåltid, klædte kæresten og jeg os i noget varmt tøj og gik en dejlig lang tur på Åstierne og gennem zoo. Vi var ikke de eneste der havde fået denne idé, der var faktisk rigtig mange mennesker ude at gå idag. Men hvordan kan man også lade være?
Den skønne og dejlige Frk. Sol, der bare spreder sin varme ud over det tykke og knitrende lag sne. Selv dyrene i zoo, var ude idag, i hvert fald dem man kan se fra Åstierne. Forår kom hid, vi ved du er lige på trapperne!
Vi er netop lige kommet hjem, Frk. Sol skinner knap så meget mere - men hun har også gjort det rigtig godt idag. Nu sidder vi med hver vores computer, og slapper heeeeelt af. Imorgen er det atter hverdag igen, men pyt. Det har været en fantastisk weekend - og der er stadig en hel aften tilbage af den. Nu vil jeg lave mig en kop the, og putte mig godt ned under yndlingstæppet og se hvad TV'et har at byde på. - Sikkert en masse genudsendelser, hvilket jeg faktisk ikke er så stor en fan af, medmindre det er noget jeg ikke har set før, selvfølgelig ;)
Dagens billeder er taget med iPhonen.
(Og er desværre en del slørret, her på bloggen - mærkeligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar