26 februar 2010

Imorgen - imorgen - imorgen !!!

IMORGEN! - kommer min skønne veninde, og afleverer denne skønne skabning hos mig.Min eller egentligt vores skønne lånehund, som vi herhjemme får fornøjelsen af at have i en HEL UGE! - Chilis mor skal nemlig ud at rejse i en uge - og hun har spurgt om jeg ville passe hund, (kat, høns, hus og bil) - Og SELVFØLGELIG vil jeg da det. Hellere end gerne! Chili flytter ind her i den kommende uge, og så skal jeg ud og kigge til hus, hver dag. Har heldigvis fået nogle feriedage, så har kun to arbejdsdage i næste uge, hvilket gør at jeg kan nyde Chilis selskab i fulde drag. Næste uge byder også på en tur i IKEA Odense, når nu jeg har bil også ;) - Og så den kedelige. Første tandlægebesøg ud af mange, på fredag... Det skal nok gå, ikke? ...
Inden Chilis mor drager videre i teksten imorgen, skal vi lige op i byen på et cafébesøg, og jeg GLÆDER mig! Det er nu så hyggeligt. :)

Ville lige dele min begejstring med jer - jeg glæder mig som et lille barn til den kommende uge!

1 kommentar:

  1. Hej Lisa :) Har tagget dig i en ABC-leg på min blog, håber du vil lege med :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet