10 februar 2010

Enough is ENOUGH!

Dette er et brokke-indlæg!
- Så er du advaret, kære medlæser. Jeg har lige en masse ting jeg skal ud med, så her kommer de, i stride strømme!

  • Nu må det snart være nok med alt det PARADISE HOTEL-fnidder!
    Idag da jeg tjekkede min FB, var der 24 ud af 30 nye status'er der omhandlede PARADISE HOTEL! - Og jeg har altså kun 84 venner.
  • HVORFOR kan vi ikke snart få bare lidt forår?! Nu har det snart sneet i 2 måneder! Kong Vinter har overtaget DK - med (sne)storm!
  • Hvorfor forstår naboen ikke, at det IKKE er vores bil der altid holder i vejen for at hun kan få varer læsset af. Vi EJER jo ikke en bil, hvilket hun har fået at vide minimum 10 gange! Men derfor skal hun alligevel ringe på hos os, og brokke sig over at hendes leverandører ikke kan komme ind på kroen med hendes varer.
  • Hvorfor må statsministeren ikke være menneskelig? Ikke at han har min stemme, men hvor står der, at man automatisk er afskrevet som familiefar, når man bliver statsminister?
  • Hvorfor kan jeg ikke sove bare lidt længe, når jeg endelig har en fridag? Resultatet bliver at jeg tager en middags-eftermiddags-lur på alt for mange timer.
  • Hvorfor kan jeg ikke holde en plante i live - det er da for sørgeligt! Stakkels planter, de er dødsdømte når de kommer inden for min dør.
  • HVORFOR skal kæreste tilbringe mere tid med sin elskerinde (læs: computer) end med mig, når vi begge er hjemme og endelig har en fridag sammen?
  • HVORDAN kan man syntes at mine dyr er de sødeste små kræ, og samtidig støtte pels-køb? I min verden er det enten eller!
  • Hvad sker der lige for at Skårup Seminarium LUKKER?! Det er da nok en af de dummeste ting jeg længe har hørt!
Og så er der en MASSE andre ting at brokke sig over, som jeg ikke vil lægge her på en offentlig blog. Men iiiih, kender i de dage! Alt er galt... !!! - Og det skal bare UD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar