08 februar 2010

En stille søndag aften...

Udenfor mit vindue er der... koldt og mørkt.

Jeg tænker på... om weekendens overvejelser nu også er det rigtige at gøre...

Jeg er taknemmelig for.... Jonas

I køkkenet er der... chokoladekage.

Jeg er klædt i... Leggins + langærmet bluse + dyne.

Jeg laver... planlægger besøg hos en god veninde.

Jeg skal... snart have lidt frisk luft.

Jeg læser... intet lige pt.

Jeg håber... at Colts vinder Super Bowl i nat. (På vegne af Jonas)

Jeg hører... Carrie Underwood synge den amerikanske nationalmelodi.

Rundt om i lejligheden... er der indelukket.

En af mine ynglings ting er... min nye lyserøde kalender.

I løbet af weekenden skal jeg nå... Nu er det søndag. Men næste weekend, skal jeg slappe af!

Af billeder har jeg lyst til at dele... Det her billede af "John"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar