09 februar 2010

En ilder i buksebenet...

Efter en hyggelig aften på arbejdet, er jeg igen hjemme i hyblen med mine kære. Vi har besøg her i de sene aftentimer. Kæreste har god ven på besøg, de sidder og nørder ved computeren i
soveværelset. Der røg min plan altså, om at gå i seng, når jeg kom hjem. Men hvad gør det, så længe de hygger sig. Jeg har slået mig ned i stuen med mit kamera, bærbar og en ilder i buksebenet. (Hera) Jeg har dyrene ude og tonse med. Jeg ELSKER hyggestunderne med mine 'børn'. Jeg er endnu i arbejdstøj (læs: bukser med masser af plads til at en lille ilder kan kravle op i buksebenet) Hera elsker bukseben, helst nogle med så meget vidde at man kan campere deroppe. Hun elsker også sokker - og såler! Og de skal helst stjæles, og gemmes længst inde bag sengen. -Men så ved vi da efterhånden hvor vi kan henvende os, hvis vi mangler en sok. Nemlig på Heras lager under sengen. Der kan vi også finde en masse andet godt. Store nullermænd, som pigebarnet mener SKAL gemmes, hvis ikke hun har ædt dem inden.
Aslan ligger på sin vanlige plads på gulvet, lige over gulvvarmen. Lady er hyper! Over det hele, der er ikke tid til at stå stille, ikke engang når 'mor' her vil tage et billede. Næh nej, det passer ikke lige ind i fruens planer. Coke er i hygge-med-mor-mood. DEJLIGT! Min gode gamle hyggemand. Når han er i sådan et mood, så følger han mig overalt. Han er lige i hælene på mig. Sætter jeg mig i sofaen kommer han op og står på mit skød og kigger på mig, med de dejligste øjne. Tænk sig at så 'små' dyr, kan have SÅ meget personlighed. Hver af børnene, har hver deres personlighed, og tro det eller ej, jeg kan se på dem, hvilket humør de er i.
Kameraet har været fremme her i hyggestunden. Lidt billeder er det blevet til - selvfølgelig ikke lige så mange af Lady - men Coke nød at blive blitzet. Så her får i lige en lille fotosession fra mandag aften på Boulevarden.
Lady, der for en gangs skyld står stille

Lady, der har forvildet sig ned bag foder og træpiller

Hera der rækker tunge

Hera

Gammelmanden Coke
Hera
Hera
Coke
Aslan
Coke, Aslan og Lady
Coke; Lad venligst være med at klemme mig så hårdt! (Læs: Han gaber)
Coke; Et møs kan du da godt få
Gammelmanden og jeg.Pictures of my 4 babies (ferrets), taken late monday night, after work. They had been in their cage most of the day, so they where having a blast, when they where running around.

1 kommentar:

  1. Hold da k... nogen kanon goe billeder du har fået taget... Er da helt vild med "møsse-billedet" :)

    SvarSlet