30 januar 2010

Skrækken i mit liv vol. 2

Frygten, der blev overvundet - dog ikke helt - men mit første besøg hos tandlægen gik bare SUPER godt! Er så (noget man ikke må skrive) stolt! Jeg overgik mig selv og min forventning, og kom rent faktisk helt ind i klinikken, kom også op at ligge i stolen og blev rodet i munden. YAY! Selvfølgelig havde jeg min veninde med til at holde mig i hånden, bogstaveligt talt, for da jeg skulle rodes i munden, var det liiiiige ved at blive for meget. Så var det super godt at jeg kunne få lov at klemme min venindes hånd følelsesløs i nogle minutter. Det blev "kun" til et tjek og røngten-billeder i denne omgang. Men der er alligevel en del der skal laves. Det var jeg godt klar over, jeg troede faktisk det var MEGET værre, end det egentligt er. Dog er der et lille problem. Det kommer til at koste, og betalingen skal falde på én gang. Min søde nye tandlæge, havde ellers en tid, allerede en time efter mit første besøg, men da jeg ikke liiige kunne finde den "nette" sum af 15.000,- (rundt regnet) i mine lommer, kunne det desværre ikke blive samme dag. Hvilket var utrolig frustrerende! - For ærlig talt, så var jeg klar til at få det hele overstået samme dag, jeg var jo godt igang med at overvinde min frygt alligevel - hvorfor så ikke forsætte?
De næste mange måneder, skal for mig, stå i sparerundens tegn, da der ingen hjælp er at hente for mig nogle steder. Så jeg er nødt til at lægge så meget som muligt til side hver måned, jeg tror nu ikke det bliver det helt vilde jeg kan gemme på, da vi i forvejen har en liiiidt stram økonomi herhjemme i det kæresten er studerende. Men jeg har fået blod på tanden, heldigvis ikke bogstaveligt talt, i forhold til det med at få ordnet mine tænder. Så det kan KUN gå for langsomt med at få sparet de penge sammen. Så wish me luck girls!
Lad kampen, om at få sparet 15.000,- sammen, begynde! - Lige nu siger kontoen: 0,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar