30 januar 2010

Girls night in

Dagen igår var egentligt hektisk, uden at være stressende, men super hyggelig. JA! - Også selvom dagen indebar et besøg hos tandlægen ;) Jeg tilbragte hele dagen (og natten, og dagen idag) med en god veninde.

Dagen gik således;
1) Tandlægebesøg
2) Ærinder i byen, mest køb af ting til hver vores dyr.
3) For mit vedkommende, en spontan tur i genbrugen.
4) STOR-indkøb af snolder, til alt for mange penge.
5) McDrive
6) Hundeskov med Chili, vi tøser holdt picnic med vores McD-mad, i snevejr, i hundeskoven, imens hunden tonsede rundt.
7) Hjem til min veninde og rydde op i hus og have. (Der skulle være fremvisning idag)
8) Madrasserne, dynerne, hunden og katten, blev plantet foran brændeovnen, alt 'snoldet' fundet frem, vi spiste selvfølgelig lidt ordenlig mad, inden vi gik amok i alle de søde sager.
9) TOTAL hygge foran brændeovnen, med tøsesnak, Mars-Attack, grinen så det gjorde ondt i maven og alt hvad der hører sig til, til sådan en sleep-over.
10) 2 trætte tøser, en hund og en kat er gået til sovstrup.

Dagen idag har været lige så indholdsrig.
1) Vi vågnede ALT for tidlig ift. at det jo er lørdag. Kl. var nemlig ikke mere end 7.
2) Vi valgte efter noget tid, at stå op og gå igang med rengøringen af huset.
3) Vi brugte det meste af dagen på "åben hus". (12-16)
4) Vi blev irriterende kunder, der kom 15 min før lukketid og skulle handle stort ind.
5) Vi var i en ny hundeskov, hvor vi mødte de mest fantastiske hunde. SÅ søde! (Samojed-hunde(?))
6) Jeg blev kørt hjem med ALLE mine varer, indkøb til dyrene OG mit genbrugsfund.

Til dyrene har jeg købt foder, lidt legetøj og en lav kattebakke. Tænk sig at være så dovent et dyr, at man ikke engang gider træde hele vejen over den høje kant, for at besørge sig. Så gør man det da bare foran bakken (!!!???!!??!!)
Jeg ville have købt et kradsetræ, som var på bud, men min veninde var hurtig til at fortælle at sådan et havde hun altså derhjemme. SKØNT! Så blev de penge "sparet". Vi snakkede bare om at "pelse" den om, så den var lidt kønnere at se på, så det bliver lige til endnu et projekt :)
Genbrugsfundet er en "amager-hylde", som jeg havde tænkt skulle males hvid. Endnu et lille projekt :) Det er nu også hyggeligt.

Nu sidder jeg så her, eller dvs. jeg flader ud i sofaen. Det er nemlig gået op for mig , at jeg har været vågen siden kl. 7. Og at jeg ikke engang har fået min middagslur!! Bloggen skulle lige opdateres, med alle de oplevelser der har været de sidste par dage. Snevejret bliver jo ved med at drysse ned, så da vi vågnede til morgen, var hele min venindes have jo dækket af den reneste og smukkeste sne. Godt jeg havde mit kamera med! Så blev det jo til lidt billeder.


Det har helt igennem været en fantastisk sleep-over med alt hvad det indebar, og lige noget jeg trængte til. At kunne opfører sig som en ung teenager, og smide alle hæmninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar