06 februar 2013

Ønsker

Siden med ønsker er blevet opdateret en lille bitte smule - bl.a er den lækreste pusletaske jeg længe har set, kommet ind under et af mine store ønsker. Pusletasken er en som Julia i går flashede på sin blog - SÅ smuk den er. Både den hun har fået sig, men også den jeg selv ville vælge. Den lidt mere neutrale er nok mere mig. Åååh - ønsker ønsker ønsker sådan at det vil lykkedes mig at spare op til den. Har jo så 5 måneder til at få skrabet mønterne sammen, for den er desværre ikke helt billig. Men hey - som Julia så fint skrev til mig på Instagram, ja så kan jeg jo bruge den efterfølgende også, som alm. taske - og hurra for det!

Det er ikke usandsynligt at jeg med tiden kommer til at tænke at det måske alligevel er for dyrt for mig, at smide den slags penge efter en pusletaske - men for nu, der er jeg in looooooove.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar