13 februar 2013

17/41

Jeg er gået i gang med at lave små ændringer på bloggen. Faktisk er den ene af dem en ret stor, og tidskrævende ændring, men som nok virker lille for jer læsere. Jeg startede fint ud med at lave en masse etiketter, dengang jeg begyndte at blogge - så stoppede jeg. Det skulle jeg aldrig have gjort. For nu sidder jeg så og vil gerne have etiketter på bloggen igen, så det er muligt at gøre det hele lidt mere overskueligt, både for jer, men også for mig selv hvis jeg liiige skal bruge et ældre indlæg. I sin tid synes jeg dog det var sjovt at lave etiketter om alt, lidt ligesom de folk der bruger hashtag på instagram til det mest mærkelige. I ved #holdnukæfthvortagerdetherlangtid eller #hold #nu #kæft #hvor #tager #det #her #lang #tid - lidt sådan var mine etiketter også førhen, og de fleste af dem er aldrig blevet brugt igen. Så nu er jeg altså begyndt at kigge alle indlæg igennem og sætte etiketter på. Etiketter der passer til indlæggene, og som kan bruges til flere indlæg - og som gerne skulle gøre det hele lidt nemmere.
Jeg er nu nået til side 17 ud af 41 sider, og det tager saftsuseme lang tid - men jeg er i gang! Håber det er noget i kan bruge.

4 kommentarer:

  1. Læste også lige om én, der nu efter lidt over 5000 pins på Pinterest, hellere måtte lave nogle overskuelige mapper! haha
    Så er man alligevel glad for at have CDO, så lander man sjældent i hendes (eller din) situation...
    :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det kunne også sagtens have været mig. Har dog mapper derinde, men de er vidst lidt rodede efterhånden :)

      Slet