28 januar 2013

Weekend

Weekenden var planlagt til at stå i familiens tegn, sådan blev det dog kun tildels. Lørdag kom mine forældre forbi til varme, kaffe og en hjemmebagt bolle efter deres osetur her i 'min' by. Til trods for at de havde valgt et af årets koldeste dage, hvis du spørger mig, så kunne de melde om at byen var fyldt til bristepunktet - hvilket bare gjorde mig glad for beslutningen om at de kunne komme her til kaffe, frem for at jeg skulle vralte rundt i byen. Den kommende morfar havde en fin gave med, som jeg selv kunne vælge om skulle være til mig eller til den der i maven - valget faldt på mig selv, for er jo altså stadig bare et stort barn, og måden den er skrevet på, er lige til mig. Så undskyld Baby M - du skal nok få lov til at låne den, hvis du får brug for det med tiden - vi satser dog på at du får din fars gener mht. kokkerier.
Søndag skulle have budt på et heldags-besøg hos Svigerveninden og hendes familie, til oprydning på loft, se på babyting og tale baby - men ak nej, jeg var nødt til at melde fra. Kroppen har ikke været min bedste ven, vel fulgt af aftenkvalme, ja faktisk siden fredag aften. Jeg havde dog stadig håbet at det ville være forsvundet til søndag, men nej, så da jeg vågnede søndag morgen, måtte jeg med mundvigene nedad skrive en besked og aflyse. Helt ærligt krop - en anden gang, så vælger du lige en dag hvor jeg ingen aftaler har, med det pjat der. Søndag gik i stedet med skiftevis at ligge på langs, og så vralte rundt i lejligheden og få styr på alle de vigtige papirer der hører sig med, når man nu skal til at gå sygemeldt. Men jeg tror det lykkedes, det med at få styr på papirerne. 

Hvad har du brugt din weekend på, kære læser?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar