23 januar 2013

I dag bliver en god dag!

8 timer - som i OTTE! - så mange timers sammenhængende søvn fik jeg i nat. Når man i meget lang tid kun har kunne sove 3 timer ad gangen, for så efterfølgende at ligge vågen i 2-3 timer, så vil jeg betegne mig som en very lucky woman når vi taler om nattens søvn. Udhvilet - bestemt! Dagen i dag bliver god. Den kan ikke blive andet. Humøret er også i top igen. Utrolig med de hormoner, det skifter jo hurtigere end... ja, end jeg kan følge med!
I går var jeg på fagforeningen og fik styr på min situation, så nu er der én bekymring mindre. Hurra!
I dag har jeg en date med min savnede bror - må man godt skrive date, når det er om ens bror? Anyways - vi har ikke set hinanden i, hvad der føltes som evigheder. Til trods for at han er startet på skole her i min by. Men han er en travl ung mand, og mit helbred den seneste tid har ikke ligefrem budt på særlig meget hygge og samvær. Men i dag - i dag skal vi hygge på den gode gammeldags søskende-måde. Og jeg glæder mig, det kan ikke beskrives hvor meget jeg glæder mig til at se ham, så nu må klokken godt blive mødetid, så vi kan komme i gang med det sjove.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar