27 januar 2013

Familiekalender

For en lille uges tid siden, så jeg dette indlæg inde hos Guldlog og blev enig med mig selv om, at sådan én måtte vi (læs: jeg) bare eje herhjemme. Så rundt på nettet og kigge lidt, og heldet var med mig, fandt den nemlig herinde på tilbud - og så kan man jo næsten ikke lade være vel?
I onsdags fik jeg den så hjem, den super skønne familiekalender fra Special Day, en fryd for øjet og jeg knuselsker den allerede! Hvor fedt er det ikke også lige, at der er små søde stempler med - og en lomme omme bagerst, hvor man kan lægge indbydelser, regninger osv. Kunstneren bag de fede billeder er Gabriella Barouch, og jeg kan da ikke sige mig fra, at nogle af billederne skal i glas og ramme, når året er omme. Nu mangler jeg bare at få et lidt mere indholdsrigt liv, så jeg kan få skrevet en masse aftaler ind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar