30 januar 2013

Django Unchained

I aftes var jeg inviteret i biografen af min kære kærestemand. Django Unchained var på lærredet. Vi er begge ret så vilde med Tarantinos film, så ved højt mod og med forventningerne i top om en masse blod, humor og grinen over ting man måske ikke burde grine af i den virkelige verden, (ja, for sådan noget kan Tarantino få os til med sine film) så satte vi os til rette i biograf-sæderne. Nu skal det her ikke være en anmeldelse eller lignende, for sådan noget dur jeg slet ikke til. Men lad mig bare sige, at vi bestemt ikke blev skuffede! Det er helt klart en film jeg må eje, når den en gang rammer butikkerne, i ved, i sådan en rigtig 'oldschool' dvd-version. Must have! Vi fik turen billigere end normalt, da Larsen gjorde brug af det tilbud som hans teleselskab har, Telia Tirsdag - 2 billetter til en billets pris hver eneste tirsdag. Så hvis du har Telia og en tirsdag aften fri, så er det bare med at benytte sig af det. Hvis der er en film du gerne vil se, selvfølgelig. Så var der lige lidt reklame også - til trods for jeg ikke selv har selskabet.

Lidt mobil-billeder fra i går, kvaliteten er lig l*** - men det ser så dumt ud at have det store kamera med, især i biografen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar