15 november 2012

Nothing to see here

Der er ikke så meget at berette herfra for tiden. Larsen arbejder røven ud af bukserne, ikke noget nyt der, han har da heldigvis lige haft 2 fridage i træk - SCORE! - eller ferie, som hans chef kalder det. Alt over en fridag er ferie i den branche. Jeg har haft en del fridage - og så har jeg været småsyg. Og lidt PMS-ramt, er i de senere måneder begyndt at være mere 'ramt' end jeg plejer. And it f****** sucks!
Imorgen står den på arbejde, ja, stort set resten af måneden. Der er lige en julefrokost med jobbet, som jeg har meldt mig til også - den glippede jeg sidste år, da jeg jo var sygemeldt og gik i min egen lille depressionsbobbel. (Som vi ikke taler mere om nu, da jeg ikke vil jinxe det faktum, at vi rent faktisk er nået så langt hen på året, og at jeg stadig er i godt humør.)
Anyways, ingen voldsom julefrokost for mit vedkommende, da den står på arbejde dagene efter. Men jeg glæder mig da til at se hvordan sådan en foregår, på mit job.
De seneste par dage er jeg blevet mere og mere opmærksom på det med, at jeg altså skal have noget ordenligt at spise, selvom jeg er meget alene hjemme. SÅ de sidste par dage er der også blevet lavet mad og bagt brød, til at fylde fryseren med - i små portioner, der gør det nemt lige at tage op, varme og spise. Done! Det er dog også nu, at jeg mere end noget andet, savner den kæmpe skabsfryser vi havde købt til den gamle lejlighed. Den var der desværre ikke plads til her, så vi har måtte og må stadig nøjedes med den lille bitte fryser, der er i køleskabet. Bah!
Dagen i dag er gået med total afslapning, og laden op til imorgen - Aslan har ligget ved min side det meste af dagen. Ved godt man ikke må sige det, men kan ret godt lide at Aslan er blevet det ældre, at han nu er den 'gamle' og at han rent faktisk gerne vil blive liggende og putte. At han så selv kommer 'tilbage' og vil putte, hvis han lige har strukket ben, det er jo bare endnu bedre! Bøffen (Alfie) er ikke så puttevenlig endnu, medmindre han er helt væk i søvnens land. Men han er ret god til at vågne lige i det man tager ham til sig, og så, ja så skal der jo gerne ske noget. Man er vel unghan. 
'Bøffen' kommer af at jeg en af de første dage Alfie var her, blev frustreret over at han havde et løst tandsæt, især over for fødder der var gemt bag sokker - da jeg så skulle 'skælde ud' lød det ca. sådan her: "Aarrgghhh din, din, din.... BØF!" - og det har så hængt på. Hvilket passer perfekt til ham, eftersom at han efterhånden er en stor gut med en vægt på 1450 g. Pænt stor bøf alligevel!

Tal om et kedeligt og alt andet end indholdsrigt indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar