04 november 2012

Ikk' så meget pjat!

Næste års kalender er klar - ikke så meget tant og fjas her. Når der allerede er begyndt at kommer datoer for forskellige ting der sker i starten af det nye år, så måtte jeg jo i gang. Simpel, enkel og lige til at skrive på. Hjemmelavet - dog med hjælp fra multimaskinen, der var sød at spytte 12 ens sider ud til mig, fremfor at sidde og tegne hver måned i hånden, som jeg gjorde sidste år. Så efter at have lavet en skabelon i hånden, har jeg denne gang 'kun' skulle skrive måneder, datoer og ugenumre på. Easy peasy - og lige som jeg vil have den. ♥

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker sådan nogle! Vores kalender herhjemme plejer også at være hjemmelavet, men jeg plejer dog at lave det 12 forskellige og printe dem ud - men det har sin charme, at du har skrevet på dem alle! :) I år har vi valgt at købe en kalender, som ligger på vores bord i stuen :)
    Det er nu egentlig også meget rart. hehe.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er slet ikke så teknisk at jeg kan lave kalendre på computeren, så det er på gammeldags manér. Men heldigvis har vi da fået en printer der kan scanne og kopiere, så i år fik jeg lidt hjælp. Denne kalender hænger på vores opslagstavle i køkkenet, så er det nemt for os, lige at kunne se hvad vi hver især skal de forskellige dage.
      Men også smart med en kalender som i har.

      Kh. Lisa

      Slet