25 oktober 2012

Gaver #3

Har i dag modtaget en stor fin pakke med fødselsdagsgaver - hele vejen fra Cypern. Det sødeste kort, fyldt helt op med tekst - et smukt armbånd, som lige er mig og nogle sjove praktiske sager. Ifølge afsenderen er sidstnævnte fordi hun altid tænker på mig når hun ser sjove og skøre ting. Det er selvfølgelig min dejlige veninde, der har været på spil. På min fødselsdag ringede hun og sang for mig, og vi talte længe. Hun 'advarede' mig om at der godt kunne gå længe før pakken kom frem, da hun havde sendt andre pakker afsted noget tid før, som endnu ikke var kommet frem, så jeg har ventet i spænding. Det er jo faktisk ret ulideligt at vide, at der er en pakke på vej og den så ikke kommer. Men i dag kom den - og jeg er super glad for alle tingene, OGSÅ de sjove ting. Armbåndet - det elsker jeg simpelthen. Det passer perfekt! Så tak til min skønne og til tider vanvittige veninde, jo, man er lidt vanvittig og sej når man opsiger alt i DK og rejser til et andet land for at bo, bare sådan fordi - glæder mig til at se dig i marts!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar