20 august 2012

Lisa who?!

Har netop læst dette indlæg og lært bloggerinden bag Style by Josephine bedre at kende. Det er altså en sjov måde, at lære de forskellige bloggere at kende på. Hun opfordrer endda sine læsere til selv at udfylde den og lægge den i hendes kommentarfelt, så hun også kan lære sine læsere at kende. Det er da genialt! Jeg er fast læser af Style by Josephine, så jeg har selvfølgelig også været inde og svare på de mange, lidt spøjse, spørgsmål. Her er mine svar:

Navn: Lisa

Fødselsdag: 09.10.87

Køn: Kvinde.

Øjenfarve: Brune

Hår farve: Mørk brun, med rødligt skær om sommeren.

Højre eller venstre håndet: Højre

De sko du går mest i: Mine flip-flapper, g-strengs-sko, thongs – kald dem hvad du vil.

Det du er bange for: At blive alene i min verden – og kryb i alle afskygninger.

Din livret: Stort set alt andet, end min egen madlavning

Din første tanke når du står tidligt op før du skal i skole: “Ha ha, går ikke i skole” – og står sjældent tidligt op, men når jeg gør, i forbindelse med arbejde hvor jeg møder kl. 7, ja så tænker jeg bare på hvor godt det bliver at date sofaen senere på dagen.

Pepsi eller cola: COLA

Adidas eller Nike: Et eller andet i mig, siger Nike, hvorfor ved jeg faktisk ikke.

Ice tea eller te: TE, TE og altid TE!

Chokolade eller vanilje: Chokolade

Synger du: JA! men det betyder ikke at jeg synger godt.

Går du i bad: Sjovt spørgsmål, men ja – nogle gange et par gange om dagen.

Kan du li’ skolen: Altså de seneste par gange jeg har haft bekendskab med skoler, der kunne jeg ikke. Så nok næppe!

Vil du giftes: Ja, og helst for et par år siden. Men havde du spurgt mig for 5 år siden, havde svaret været NEVER.

Kan du enes med dine forældre: Det går meget godt, ja.

Sidste gang jeg…


Drak alkohol: Er det skidt, hvis man ikke kan huske hvornår det var? Og det er altså ikke fordi jeg var helt blæst, det er bare fordi jeg drikker så sjældent.

Blev fuld: Nytårsaften.

Gik ud og shoppede: 14 dage – 3 uger siden, vidst nok.

Spiste sushi: 1. juli (og det ved jeg kun, fordi jeg uploadede et billede på FB og derfor kan se datoen) Desuden er det ALT for længe siden!
Bagte hjemmelavede kager: Gjorde forsøget så sent som i dag, men desværre med knap så stor succes.

Hvis jeg var…

Hvis jeg var en måned ville jeg være: Januar – en ny start, en hverdag med levende lys pga. mørket, hygge.

Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag = weekend (for det meste)

Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: De sene aftentimer.

Hvis jeg var en planet: Pas, for jeg kan ikke engang planeterne.

Hvis jeg var et dyr: Så var jeg et af de dyr, der sover 18-20 timer i døgnet.

Hvis jeg var en retning: Ud-ad, er det ikke en retning?

Hvis jeg var en følelse: Glæde

Hvis jeg var en farve: Men jeg ER jo en farve – lysebrun.

Hvis jeg var en sang: Dreamer af Ozzy Osbourne

Hvis jeg var et tal: 16

Mad eller søvn?: Søvn!

Lilla eller grøn?: Lilla

Svømme eller ski?: Når jeg engang får mod til at vise mig i badetøj, så er svaret svømme!

Pizza eller salat?: Salat

Salt eller peber?: Salt

Kærlighed eller venner?: Venners kærlighed? – nå ikke. Kærlighed.

Bil eller cykel?: Cykel!

Favorit…

Farve?: Lilla

Film?: Den Grønne Mil, P.s I love you, Terminalen… og mange andre!

Sko?: Af dem jeg har, må det blive mine blå stiletter.

Sang?: Jeg’ i live – Burhan G

Butik?: IKEA, det er vel også en butik, bare en kæmpe én af slagsen.

Sted at være?: Hjemme

Dyr?: SKAL man have et favoritdyr – det tror jeg ikke jeg har. Jeg er jo ret vild med, stort set, alle dyr!

Person?: Ham der Larsen der.

Ting at gøre i din fritid?: At date kæresten, gerne hjemme med en god film og hans arme omkring mig.

TV show?: Dexter

Drink?: Ingen favorit drink, men favorit drik = Et glas koldt vand.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du bare sindssyg sej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak skal du da have! Synes nu det var et ret godt input inde hos dig :)

      Slet
  2. Ej hvor sjov! Ja, så kom man da lige lidt tættere på hende Lisa:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jaaaa, det sker indimellem at jeg kan komme med lidt nyt. Hehe.

      Slet