17 august 2012

En syg fredag aften.

I mere end én forstand. Jeg keder mig. Som i røv-hamrende-keder-mig! Bare lige for at ynke til den helt store guldmedalje - så prøv lige at sæt dig i mit sted. Vær alene hjemme i 5 dage OG vær temmelig hårdt ramt af sygdom i hele kroppen. Det er eddermaneme en situation der stinker! - og jeg er faktisk ret så træt af det! Surt opstød - ja! Men jeg må gerne, i hvert fald lidt - for jeg har ærlig talt lidt ondt af mig selv. Jeg havde en plan, altså for når jeg skulle tilbringe de her mange dage alene hjemme, i denne måned. Jeg har en laaang liste med ting der skal gøres, jeg skulle også gerne prøve det der fitness, nu hvor jeg jo er meldt ind og så skulle jeg lære mig selv at være mere uafhængig. Uafhængig på den der, jeg-kan-sagtens-få-dagene-til-at-gå-alene-hjemme-OG-jeg-kan-da-helt-sikkert-også-godt-falde-i-søvn-når-jeg-skal-være-alene-hjemme-uafhængighed! INTET af det er endnu sat i værk - mest af alt fordi jeg har været tvunget til at ligge på langs. Jeg håber på at nogle dage med min skønne kærestemand, kan hjælpe lidt, både på humøret og helbreddet - og at jeg er total fit for fight, når vi igen når tirsdag - hvor mine alenedage igen begynder. Oven i al min dårligdom i dag, så fik jeg også lige smadret min tå ind i den fine metalkuffert OG reolen inde i soveværelset - heldigvis ingen misfarvninger eller hævelser. Men en helvedes øm lilletå, det fik jeg - bare fordi jeg stille og roligt ville hente tøsepigen ind i stuen, for at putte lidt med hende. Jeg kan vidst med ro i stemmen sige at, det er bestemt ikke min dag i dag.
Meeeeen alle de negativer tanker forsvandt dog hurtigt, da kærestemanden ringede her til aften og fortalte om sin dag. Åh, der er intet der er mere fantastisk, end at kunne høre glæden i hans stemme, når han fortæller om hvad han har lavet i løbet af dagen. Samtalen med Larsen, fik de gode tanker til at overtage min hjerne og i skrivende stund, sidder jeg og tænker over fødselsdage. 
I går fyldte en veninde 25 år, i næste uge fylder hende her 25 og inden længe er det min egen tur. Jeg leger lidt med tanken om at holde en stor familiefødselsdag, altså hvor vi samler Larsens og min familie. Det er ikke gjort før. Men det skulle nu nok kunne lade sig gøre. Jeg har kun en enkelt gang holdt min fødselsdag for Larsens familie - og da min bror og jeg jo har fødselsdag med en uges mellemrum, så har vi stort set altid holdt den sammen i fødebyen. Men jeg kunne godt forestille mig at i år skulle være anderledes. Jeg kunne godt forestille mig at jeg gerne ville fejre min 25 års fødselsdag i stor stil.

 Billede fundet på google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar