11 juli 2012

"Det er da sådan noget du skal blogge om"

Sådan lød det fra en kær og kreativ veninde for evigheder siden, da hun nysgerrigt fik svar på, hvilken læbepomade det dog var jeg brugte. Det er nu en ganske almindelig én af slagsen, bare pimpet lidt op med lidt maskintape - lidt i sjov, men samtidig ret praktisk, eftersom vi er en del der bruger samme slags smørelse til læberne, i de kredse jeg kommer i.
Anyways, hun mente altså at det da også var sådan noget jeg skulle blogge om, så kære veninde og jer andre, her har i et indlæg om mine pimpede læbepomader.



4 kommentarer:

  1. HA hA! der fik jeg smilet frem..
    Men hvor er den jeg så? den var SÅÅÅ fin, sådan en ønsker jeg mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam den med det grønne tape. Den er bare lidt slidt efterhånden ;)

      Slet
  2. Hej Lisa!
    Super fed idé! Hvor køber du maskintape henne? Er det at finde i panduro?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er faktisk lige præcis fra Panduro - dog ret pebrede synes jeg. Så hold øje med tilbud!

      Slet