26 juni 2012

Know the feeling?

Kender i det, når man vil gøre alt hvad der står i ens magt, for at dem tættest på én, er glade og har det godt? Jeg gør ofte mit ypperste for dette. Dette er sagt uden på nogen måde at skulle være selvfed.

Jeg har faktisk haft en helt fantastisk dag i dag. Ja, altså. Det var lige indtil jeg begyndte at tænke over visse ting her i de sene aftentimer. Ting som jeg ikke vil uddybe her, ting som ikke høre til et offentligt sted. Ting som ingen andre end jeg skal vide.

Nu går jeg i seng med følelsen af, at være en smule indebrændt. En smule er en underdrivelse.
Lige nu er jeg nok, helt inderst inde, bare glad for at jeg ikke står med en eller anden form for krise, eller har en mega dårlig dag - for så gør det ikke så meget. Så gør det ikke så meget at nogle folk tager min godhed for givet.

Godnat blogland - jeg lover at imorgen bliver en meget bedre dag i mit univers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar