13 juni 2012

Kan det virkelig passe?

Der er jo både fordele og ulemper ved at blogge. Flest fordele i mit tilfælde. DOG med én enkelt undtagelse. Denne undtagelse er at finde i kommentarerne. Ikke et ondt ord om jeres kommentarer, kære læsere, ikke ét eneste. Men ååååh, jeg er ramt igen - endnu engang har en åndssvag spambot fundet vej til mit univers og belemrer det med sine åndssvage kommentarer, som der intet hold er i. Derfor har jeg endnu engang været nødsaget til at ændre i indstillingerne for kommentarer - de kommer til at kræve min godkendelse først. Så håber jeg det vil få spambotterne til at smutte langt væk herfra!
Billede fundet på google.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor irriterende! Jeg har haft kommentarer på engelsk med links til alle mulige underlige sites osm poker osv. Irriterende....... Åh dig og din bror er så gode venner - savner min. KNUS♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare rigtig irriterende. Det lyder da også træls med de links-kommentarer du har fået.
      Dét er vi! Kan godt forstå du savner din, det må da også være hårdt at være SÅ langt fra hinanden?
      Kh. Lisa

      Slet