19 maj 2012

ZzZzzzZZzzzZ

K.V.Æ.S.T.E.T.! - det er hvad jeg er i de dage her. Dagene går med arbejde og søvn, søvn, søvn. Jeg har et eller andet dumt i kroppen, for mine muskler er flade, energiniveauet på det laveste og så har jeg en irriterende kradsen i halsen - men det bliver ved det. Det er noget, der hverken vil gå væk eller vise sig helt. Det er en smule belastende, hvis du spørger mig. Så al min energi bliver brugt i vagterne, og så går jeg ellers resolut kold, når jeg træder ind herhjemme. Udover den lidt for lange lur om eftermiddagen, ja, så går jeg også tidligt i seng og sover HELE natten - og har svært ved at vågne om morgenen. Altså, jeg benægter ikke at jeg har et stort søvnbehov, that I know - men det her er altså lidt voldsomt, selv for mig. Imorgen har jeg lige en vagt mere og så har jeg et par fridage til at komme fladheden til livs. 

Ja okay, én aktiv ting får jeg da lavet hver eneste dag, imens jeg er flad - skrevet alt for mange mails frem og tilbage med nogle fancy mennesker hos PostDK/SKAT - bare for at jeg kan få mine bestilte sko udleveret. For snart længe siden, bestilte jeg et par Nike Free, som jeg skal bruge på arbejdet - og de er så nuppet af PostDK som i samarbejde med SKAT, liiiige skal have tonsvis af info, inden de vil udlevere mine sko. Det er bare som om, at for hver gang jeg sender den info de beder om, ja, så har de lige en masse nye ting de skal vide. Arghmen come on! De må have min pakke liggende i 20 dage, og så skal de sende den tilbage. SÅ meget for at ville spare nogle penge, og købe over nettet fremfor i en fysisk butik. De 20 dage er meget snart gået - så på mandag vil jeg se om jeg rent faktisk kan komme i kontakt med et rigtig menneske, gennem telefonen. 'cause Momma need her shoooooeeees!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar