20 maj 2012

To do - Netto(oooo)

Søndag. Dejlig vagt på jobbet, med lækkert vejr og optakt til kongelig barnedåb. Prinsesse Athena - hvad synes vi om dette navn? Jeg må indrømme at det i hvert fald ikke lige var et navn, jeg ville have gættet på.
De næste par dage har jeg fri, i hvert fald indtil videre. Jeg har allerede fået skriblet en hurtig to-do post-it, som gerne skulle kunne krydses af her i mine fridage, for som nævnt før, så har energiniveauet ikke været på det højeste i de sidste par dage, så intet praktisk er blevet ydet. 
I eftermiddags var Larsen og jeg lige et smut i Netto, for at handle ind. De har i den kommende uge, de fantastiske Fredsted The-pakker til kun 12,- pr. stk. Jeg hamstrede. Så nu er der fyldt godt op i skabet med lækker the til morgen, aften og andre the-stunder. I skrivende stund kæmper jeg stadig en kamp, for at få mine indkøbte sko hjem - men nu viser det sig at det er meget muligt, at det slet ikke er sko de har sendt til mig, men slips - What the fudge?! Hvad skal jeg lige bruge 1 kg Louis Vuitton-slips til?! Nåh, men der bliver sendt mails frem og tilbage - og forhåbentligt kommer der styr på det. Hvis der ikke gør, så husk mig lige på aldrig, som i ALDRIG mere at handle på den slags hjemmesider!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar