11 maj 2012

Aktivitetsniveau: HØJT!

Så for den - det er fredag, ved i godt det?! Ugen er gået ud i ét for mig, og pludselig er det fredag. De dårlige dage har endelig fået en ende og jeg er 'back to normal' igen - så 'normal' jeg nu kan være. Host host! Jeg har været et meget aktivt menneske, på meget få timer. De seneste par timer har både stået på en længe ventet date med AB-wheel'et, en masse mavebøjninger og en cykeltur, det halve af Odense rundt i modvind - SÅ føler man sig altså bare aktiv! Men hvor er det dog dejligt, når man har fået overtalt først hjernen, dernæst kroppen, til at få udrettet lidt. Det er jo for min egen skyld - jeg vil dælme ikke være en af dem, der som 35-årig ikke kan bukke sig ned og binde deres egne sko. No way, Jose! [ho-say]
Samtidig skal jeg have tankerne hen på lidt andet end de åndssvage situationer vi står i herhjemme - og det hjælper det sørme også på. Hmm.. er nødt til at bukke mig, og sige at motion rent faktisk er godt for det meste. Om det så er i større eller mindre grad - It doesn't matter! Så længe man får bevæget sig, og har det godt med det. Sådan har jeg i hvert fald valgt at se på det. 
Nu venter lidt vasketøj og så står den vidst nok også liiige på nogle timers hygge med den altid søde, dejlige og skønne Larsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar