13 april 2012

Forandring fryder

... næsten
I går gik jeg lidt 'amok' i soveværelset og pillede billederne ned og fik rykket lidt rundt. Jeg havde en idé i hovedet, som jeg var nødt til at afprøve - men kender i det, når man er i gang, så kommer der nye idéer til i stride strømme. Jeg valgte så at afprøve noget andet, end først tænkt, da det ikke helt fungerede i praksis. Resultatet blev en hjemmekreeret øjenbæ - jep, en vaske ægte hjemmelavet øjenbæ! I mine tanker så det ret fedt ud, men bestemt ikke i levende live. Jeg kan i hvert fald ikke helt finde min peace med det - det skal ændres, men jeg ved ikke helt til hvad... Har i nogle idéer?
Jeg har en idé om at, når jeg får samlet lidt flere Z-bogstaver, så kunne de sættes op inden for 'rammen' - men der går jo nok lige lidt tid, før det bliver aktuelt, eftersom jeg endnu kun har ét.
En anden idé var at fjerne det hele og sætte de 2 prints op, som jeg har bestilt hos min bror - men der går også noget tid inden de kommer - så what to do?
Nogle af rammerne, blev flyttet ind i stuen.
Andre blev sat op over sengen.
Ny udgave af "Kys mig altid godnat"
Øjenbæ'en - det er noget værre rod!
'Rammen' af tape og murersnor.
En fin ting i øjenbæ'en.
Dagens hjemmelavede - Müsli
Dagens genbrugskøb - Krystallignende skål med låg.

4 kommentarer:

  1. Ej Lisa.. Jeg synes at det ser fedt ud.. På en bar væg ville det totalt fungere.. :) God weekend..
    Jeanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jeanne - hmm... er stadig meget i tvivl. Bar væg, du mener fjerne 'rammen'?

      God weekend til dig også :)

      Slet
  2. Jeg synes rammen er et kanonfedt påfund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den var egentligt også fin. Men det så bare så mærkeligt ud, i soveværelset. Som om det ikke helt hørte til der.

      Slet