22 april 2012

Et teenageværelse så dagens lys

Weekenden i fødebyen bød ikke kun på ren og skær hygge i familiens samvær - lidt 'hårdt' arbejde skulle der også til. Brormand overtog mit værelse, dengang jeg fløj fra reden for 6 år siden - dog har han aldrig rigtig haft et værelse. Han har haft rammerne til et værelse, men der har ikke været meget drenge-teenage-værelse over det. Det har mest været et 'opbevaringsrum hvor man lige kunne sove' som han selv udtrykte så fint - med alt for mange ting og sager og alt for meget rod. Dét blev lavet om i weekenden. Nu er det ren og skær hygge, med større albuerum og mere gulvplads - jeg er faktisk en smule misundelig. Hvorfor var det ikke lige at jeg tænkte på det, dengang jeg selv boede der. Der mangler lige nogle enkelte ting, såsom skrivebords-plade (hvor tapen sidder) en barstol dertil, rammer til det store grønne felt og et par hylder til det grønne felt over fladskærmen.

2 kommentarer:

  1. Han må knuselske dig, din lillebror. Fedt værelse. Der skulle næsten have været før/efter billeder..
    Jeanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Jeanne - det tror jeg faktisk også at han gør :)

      Uh ja, vi snakkede godt om førbilleder, men vi blev enige om at folk bare skal forestille sig et opbevaringsrum, som førbillede. Hehe.

      Kh. Lisa

      Slet