07 april 2012

Blogudfordring

1. Nøgler, sko og tøj.
2. Puh, ingen favoritter tror jeg. Bruger en del Rimmel lige for tiden.
3. Tulipaner og Gerbera
4. Ingen yndlings - de fede butikker laver jo ikke fantastiske store størrelser af tøj. Hmf!
5. Lovely - Sarah Jessica Parker
6. Det kommer jo an på så meget. Fancy pancy fest og i byen - heels. Casual day home - flats.
7. Nu får jeg ikke karakterer for at gå på arbejde, men får da ros i ny og næ.
8. Lilla, lilla og lilla. Og lidt blå.
9. Nope - men burde måske, med den mangel på energi jeg har lige pt.
10. Det er faktisk ikke så tit, nej.
11. Hvis jeg først har overvundet frygten for at stå i badetøj foran andre - så ja!
12. A' hva' for no'et?! En gaffel? No way hosé!
13. Matas stribede dagcreme uden parfume.
14. Jaaaaa....
15. Det kommer an på humøret den pågældende dag.
16. Nej, jeg hader det, det tager alt for meget af min sove-tid.
17. Forbier? Dem har jeg vidst mange af, men hvis der menes fobier, så tror jeg det faktisk ikke.
18. JA! - og nej. Har gjort det siden jeg fandt mine fingre - men har egentligt formået at holde op inden for det seneste år. Hurray!
19. Det mindes jeg ikke - så det er vel et nej?
20. Nope - det har jeg ikke lært endnu. HELLER ikke selvom jeg arbejder på plejehjem. Tea is my thing!

Udfordringen med de random spørgsmål står de Danske Webchicks for - jeg har hermed givet mit besyv med i legen, jeg har allerede set flere der har gjort det samme - skal du have et 'nemt' indlæg her i påskedagene, så leg med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar