19 april 2012

And so it goes

Dagene tager nætterne. Nætterne tager dagene. Timerne går med at sove, arbejde, sove, arbejde, sove lidt mere, og så lige en lille smule mere arbejde. Men jeg elsker det! Dagene går også med at være meget alene, da Larsen rejser frem og tilbage til Sjælland bl.a for at søge elevpladser. Fingers crossed, peeps!
Men i aften, i aften kan vi nyde hinandens selskab, sådan rigtigt, for første gang i denne uge - inden han igen imorgen drager mod Sjælland for en dag, og jeg mod fødebyen og familien for en weekend. Og nu, nu har jeg fri. I hvert fald fra arbejdet. For helt fri har man vel aldrig? Okay, det passer ikke helt, jeg er faktisk ret god til at tage mig fri herhjemme - MEN der er altså bare lige nogle ting der skal ordnes inden afrejse imorgen. Såsom en hovedrengøring, en forbandelse over ekstremt myreangreb i køkkenet (igen i år) og en smule indkøb - any takers?
Nåh, mon ikke jeg nok skal nå det, dagen er ung endnu, så jeg kan godt liiiige tillade mig at ligge her lidt endnu og nyde dyrenes snorken-om-kap og solens stråler, der for alt i verden gerne vil ind gennem gardinet. En af frynsegoderne ved at arbejde om natten - at kunne fede den med god samvittighed om dagen, når man har været på vagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar