25 marts 2012

Sommertid

Sidder og lytter til det nye (- og gratis) album fra Mr. Liam O'Connor - jeg har hørt temmelig blandet meninger om albummet, så nu var det vidst på tide at jeg dannede mig mine egne - og ja, jeg er sent ude, hvis jeg skal kunne kalde mig fan af L.O.C, men det er altså først nu at jeg har haft tiden og lysten - og det er også først nu at jeg har fundet ud af at Larsen rent faktisk havde hentet albummet til mig, allerede den dag det udkom - ja ja, jeg kan ikke prale af at være den skarpeste ske i skabet lige i disse dage.
Indtil videre er det sød musik i mine øjne, ISÆR hans samarbejde med Pernille Vallentin og Tech9 - WAUW si'r jeg bar'! Har du hørt albummet, hvad synes du?

I nat har jeg været på job, en skøn nat at være på arbejde på - især fordi tiden gik så fantastisk stærkt. Har i nu husket at sætte urerne frem? Jeg nød den rolige vagt i hyggelige påske-pyntet omgivelser - de gør altså virkelig noget for at hygge om beboerne på min arbejdsplads. De første billeder er noget af deres påskepynt på arbejdet, og selvom jeg ikke er den store pynte-op-person, så må jeg indrømme at bliver det gjort rigtigt, så er det faktisk lidt hyggeligt. De sidste to billeder viser at mine fine buket påskeliljer, fra gåturen den anden dag, er sprunget ud - smukke! - og så lige et billede af en søndags-smuldre-kage, som kunne blive til af de sidste sørgelige rester vi havde i skabene. Kender i det, når man er ved at løbe tør for ALT? - det er vi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar