11 marts 2012

Søndag, svar og zulu

Dagen skulle have budt på arbejde, men den vagt blev sløjfet i går og hvad bruger man så dagen på, når man for længst har måtte takke nej til alle de skønne ting, søndagen kunne have budt på. Man går ud i gården, tager et godt kig på de 3 (ja, hele 3) cykler der står og kun virker delvist - og hvis man hedder Larsen, så får man skøre idéer og påbegynder arbejdet. Så 3 "halve" cykler, blev i dag til 2 helt funktionelle cykler - bare ved at rippe Larsens cykel fuldstændigt. Min fine Sally er kørende som en drøm nu, og Larsen har fået lavet lynet, så den er tålelig at køre på. Så nu kan vi da fungere lidt endnu, uden at skulle ud og investere i nye cykler.


Larsen fik jo i februar, tilbuddet om at søge om, at komme til Sydkorea - Larsen fik sendt en killer-ansøgning afsted OG blev kaldt til samtale kort efter, jeg har dog ikke ville jinxe noget som helst, derfor har jeg holdt det "hemmeligt" her på bloggen. Nåh, men efter UTROLIG lang ventetid på svar, og mere og mere irritation på herren der skulle tage valget, så har Larsen her til aften fået svar. Han er desværre ikke blevet udvalgt til at komme  med - men sådan er det. Jeg får fornøjelsen af at have ham hjemme hele sommeren, fremfor at skulle være græsenke - og Larsen, ja, han har travlt, for han har endnu ikke fundet en elevplads - og han stopper på Gastro Science her d. 23. sååå... Hvis I kender nogen, som kender nogen, som kender et sted der mangler en kokke-elev, så sig lige til ikke? 

Planen var at indlægget skulle skrives INDEN aftenens store begivenhed, nemlig Zulu Awards - men det nåede jeg så ikke. Larsen har lige desket op med lidt lækkerier, så nu vil jeg sætte mig godt tilbage i sofaen og nyde aftenen med my man.

Hvad bruger du din søndag aften på, kære læser?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar