26 marts 2012

Puttestund

De gange jeg er startet op i nattevagt, har min indre døgnrytme opført sig helt åndssvagt - eller egentligt ikke, for den gør jo bare, hvad den tror den skal med det liv jeg byder den, men til trods for at jeg kun har haft 2 nattevagter på den seneste uge, så er denne gang ingen undtagelse. Især ikke når man vågner til en snorkende Larsen, der er faldet i søvn til noget gamer-værk på den bærbare og soveværelset så er total oplyst og lyden af dårligt engelsktalende nørder runger i hele rummet... Ups Hr. Larsen!
Så nu sidder jeg her igen - her i nattens mulm og mørke. I stedet for at ligge og rode rundt alt for længe, så har jeg lært mig selv at stå op - gå lidt rundt, foretage mig et eller andet der ikke kræver den helt store hjernekapacitet, bare for en kort stund, for så bliver jeg oftest træt igen, på et eller andet tidspunkt. 
I nat har jeg haft selskab - der er jo intet bedre end at putte i Larsens store varme trøje, her på en småkølig mandag, meget tidlig, morgen. Det blev Hera og jeg i hvert fald hurtigt enige om. Og så lugter den jo helt fantastisk af røg, og er der noget Hera elsker, ja, elsker, så er det når Larsen lige har været ude at ryge og har frisk 'røg OG nikotinfingre' med ind til hende - at hun kan?! Men hun elsker det - hun holder ikke op med at vaske ham på hænderne, førend der ikke er mere nikotinstank tilbage - måske hun er lidt småafhængig?! Fy fa'en si'r jeg bar'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar