19 marts 2012

Kære Læser

December 2009 blev jeg lokket til at prøve det her blog-noget. Jeg lod mig ganske enkelt friste og startede op, med noget, som jeg egentligt tænkte, ikke ville holde i længden. For hvad skulle jeg skrive om, hvordan skulle jeg skrive, skulle jeg lægge billeder fra privaten ud, hvem ville læse med, hvem ville have interesse i mit liv - der var rigtig mange spørgsmål der rumsterede i mit hoved dengang. 

I starten gjorde jeg MEGET for at virke attraktiv, både mig selv og bloggen. I starten blev jeg også 'skadet' - alt hvad jeg foretog mig, skulle lige igennem blog-scanneren først. Uh, dette ville se godt ud på bloggen, og så lige med denne tekst - sådan levede jeg. Alt skulle se godt og spændende ud. Det indrømmer jeg gerne - for man vil jo gerne gøre et godt førstehåndsindtryk, ikke?

Med tiden, blev jeg igen mig selv, og kunne leve uden blogscanneren. Bloggen blev mere mig og jeg blev mere 'egoistisk' omkring bloggen - den var og er mit værk, og hvis folk ikke kan lide hvad den bringer, så er der jo ingen der tvinger dem til at kigge med.

Jeg blogger for min egen skyld, jeg blogger for hyggens skyld - det rør mig ikke så meget, om der er 2 faste læsere, eller om der er 130. Selvfølgelig er det altid rart, når man ved, at der er nogen der læser med. Nogle kender jeg, nogle gør jeg ikke. Nogle melder sig som faste læsere, andre gør ikke - én ting er sikkert, i er alle så hjertelig velkomne.

Og selvom jeg kan lyde kold lige nu, hvor jeg er 'egoistisk, ligeglad og har jeg-gør-det-for-mig-selv-hatten på', så dukkede tanken alligevel op... 

Hvad får dig til at læse med på Lille Lisas Univers - hvad gør at du vender tilbage til lige netop min blog?

Jeg ville blive en super glad blogger, hvis du, kære læser, ville bruge lidt af din tid på, lige at skrive en kommentar til mig, om hvorfor du følger med her på bloggen. 


7 kommentarer:

  1. Skriver da gerne en lille kommentar. :)

    Jeg faldt over din blog via en anden blog, som jeg ikke kan huske nu, og jeg blev straks forelsket i den meget livlige måde du fik fortalt tingene på, og man kunne virkelig leve sig ind i situationerne. Det er hyggeligt at læse blogge der ikke gennemgår en "Ej, det kan jeg da ikke skrive på min blog, tænk nu hvis den og den så det, og jeg fik kommentarer omkring min ærlige mening??" inden det bliver lagt ud. :) (selvom jeg selv har disse tanker)

    Jeg selv er meget upersonlig i mine udtalelser på min blog, og forsøger mest muligt at holde det stuerent (Især efter jeg fik at vide mine svigerforældre havde googlet sig frem til min blog for at snage... hvad sker der for det??) selvom jeg nogen gange bare har lyst til at rase ud hvis dagen er træls, eller hvis der er noget der går mig på.

    Så er det rart at læse blogge der virkelig får luft på den skriftlige måde og så livagtigt som muligt. :)

    SvarSlet
  2. Hej pus... Svaret er nok lidt oplagt ;-)
    Det bli'r i familien... Det er en dejlig oplagt mulighed for at følge med...
    Men du har så mange søde ideer, som jeg elsker at følge med i (og ind i mellem snupse)...
    Knuzzer

    SvarSlet
  3. Søde Lisa!
    Jeg fandt din blog, da du blev fast læser på min. Jeg måtte jo lige ind og se, hvad du var for én. Og så blev jeg hængende!! :)
    Jeg følger din blog, fordi jeg føler mig "hjemme" her. De ting, du skriver om, er noget der har værdi for dig, hvilket altid skinner igennem. At du som oftest også er pisse humoristisk, er bare glasur på kagen. Din blog er åben og ærlig - take it or leave it, der er ikke så meget pis der!!
    Ja, og så er du sød!

    SvarSlet
  4. Jeg synes bare at du virker som en pige med et godt hoved og et varmt hjerte. Din blog virker oprigtig og er ikke en blæreblog eller jegharondtafmigselv-blog. Du viser gode og dårlige sider og prøver ikke at efterligne de andre blogs. Jeg føler mig på bølgelængde med dig. Man render tit ind i den ene blog efter den anden der ligner hinanden, mht indretning, kreativitet, børn osv.. Det bliver lidt upersonligt og trist til tider.
    Du bar´ Lisa :) Helt igennem...
    Kan godt lide når du skriver, synes du formulere dig godt.

    Jeg hepper på dig og dine drømme Lisa, fordi du er dig ;)

    Jeanne

    SvarSlet
  5. Ej var I også på Foodexpo!!!!! Nå jeg kunne jo alligevel ikke komme he he. Og så kan jeg ikke få min mobilblogging til at virke. Bruger du også Blogpress?
    Dejligt indlæg om det at blogge♥ Jeg følger med da jeg elsker tonen i dine indlæg og så er der en masse du viser som jeg også synes er sjovt og spændende♥ Og som du ved er jeg VILD med iPhone fotos. Og Tumblr he he. Knus søde♥

    SvarSlet
  6. Jeg læser med, fordi du er sød, ægte og ærlig - og det smitter af på din blog, der er oprigtig, helhjertet og personlig. Godt arbejde! :)

    SvarSlet
  7. Bedre sent end aldrig ;-) Jeg er også en af dine faste læsere, og kan ikke være mere enig i dit indlæg. Du skriver med hjertet, og det kan jeg rigtig godt lide.
    Jeg kan ikke være mere enig i, at mange læsere gerne må melde sig hvis de gør det på grund af ens indlæg, tanker og andre finurligheder...give away kan bruges som et reklameprodukt eller belønning til de faste læsere, men det sjoveste er nu, hvis læserne også er der efter konkurrencens udløb ;-) Jeg håber, at du fortsætter i samme dur...for jeg hænger stadig på...knus og god weekend.

    SvarSlet