29 marts 2012

Cyklen er ladet med...

... alt for mange ting og sager, og så i modvind! Hold da magle, jeg synes det var en hård cykeltur hjem i eftermiddags. Jeg steg på cyklen lidt før middag og trampede afsted mod IKEA og Rosengårdcentret. Missionen hed hylder i IKEA og lidt småting i Tiger, og så liiige at få handlet ind til de gabende tomme skabe herhjemme. Da jeg langt om længe var hjemme igen, vindblæst og mørbanket - så skulle der måles, bores og skrues i. Resultatet blev så fint, hvis jeg selv skal sige det - og NU vil jeg smide mig i sofaen, og kæmpe for IKKE at falde i søvn. Så hellere bare gå tidligt i seng, de næste tre dage står nemlig på dagvagter- og så er det jo bedst at være udhvilet.


Lige lidt billeder fra dagen: Æblemost med jordbær - guldcykel - skønne lakker - gult mini vækkeur - mælkekande - ringholder - krydderiglas (nye og gamle)


Okay, bare lige en oplysning, jeg er SÅ træt at det har taget mig 2 timer at få bixet det her indlæg sammen startede kl. 18.52 og nu er kl. 21.00 - argmen altså - gå da i seng frøken!

4 kommentarer:

  1. Håber du er gået i seng... Synd vi ikke kunne følges i dag :-)
    Jeg smuttede selv en lille tur i Kolding Storcenter - tjek http://likebree.kaashalvorsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke endnu - men den går nok ikke meget længere. Åh, der er også så hyggeligt i Kolding Storcenter.

      Slet
  2. Det ser da vildt fedt ud med de krydderihylder - føler mig helt inspireret til at lave noget lignende når jeg er flyttet til min nye lejlighed :)

    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne inspirere - jeg blev inspireret af at billedrammehylderne, hang og blev brugt som krydderihylde ude i en af "lejlighederne" i IKEA. Det er jo genialt!

      Slet