13 februar 2012

Lørdag = Lykkeposer

En tur op i city en lørdag formiddag kan hurtigt resultere i lange arme - i hvert fald hvis man bare liiige skal ind i Panduro og kigge lidt, og så ender med at prøve lykken hele to gange. Panduro havde nemlig en kasse stående med lykkeposer til den nette sum af 25,- Efter en hurtig vending med brormand, blev vi enige om at nuppe to poser - for mon ikke man med sikkerhed kunne bruge hvad en lykkepose fra Panduro havde at byde på? Det var i hvert fald min tanke. Ehm... altså, lige indtil jeg kom ud af butikken, fik revet poserne op og så at det var ren og skær JULETING - som i noget jeg jo altså ikke gør mig helt vildt i. Nåh, men mange af tingene kan faktisk bruges til andet, og de ting der oser langt væk af jul har jeg sorteret nøje i. DERFOR søde læsere, husk lige at kigge ind imorgen, for med alt det julegejl, er der mere end rigeligt til hvad jeg kan bruge, så imorgen smider jeg lige en give away op - det er vidst også TEMMELIG lang tid siden!
- Og ja, jeg fik alt hvad der er på billedet, for 50,- de penge var hurtigt 'tjent ind' igen, for prisen på det første jeg trak op af posen var 99,95 kr. Det er ret godt klaret alligevel.

2 kommentarer:

  1. Ja, julepynt var nok heller ikke mit første gæt...
    Then again... Hvad skal man ellers putte i en lykkepose i starten af februar? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel? - men som du også skriver, ved nærmere eftertanke, så er det jo nok alle julerierne de skal af med :)

      Slet