13 februar 2012

Fart på!

SÅ blev det vidst tid til at få givet jer en lille update - dagene er fløjet afsted og det har været helt igennem fantastisk! Onsdag tog jeg på 'miniferie' hos bonus-svigerinden og hendes lille familie i Middelfart. Dagene bød på hygge i børnehøjde, genbrugsrundfart og indvielse af 'Briens' nye krearum. Min hjerne arbejdede konstant på højtryk, for at få det kreative område i hjernen, til at sætte ind. Det lykkedes da også nogenlunde - 'Brien' derimod, hun havde tonsvis af idéer, men det var som om at der desværre ikke var timer nok i døgnet - så det er allerede aftalt at de små krea-ferier her, de må skrives i kalenderen lidt oftere.
Da jeg begav mig ned i børnehøjden blev der leget med prinsesser, ledt efter Holger, nusset med katten, sunget skøre sange og set Peter Pedal.
I krearummet blev der tegnet, malet, lavet magneter, leget med krympeplast - der blev brugt store mængder af maskingtape og dymo. Genbrugsfund blev pyntet og der blev grint og grint og grint. 
På genbrugsrundfarten blev der fundet alt fra Bo Bedre fra 70'erne til "koldbøtter" til apoteker-krydderiglas. Plus en masse andet, som hurtigt fik idéerne til at myldre frem - igen blev vi 'ramt' af for få timer i døgnet. 
Fredag landede jeg igen hjemme, hvor min skønne lillebror stod og ventede i kulden, på at blive lukket ind. Det var alt for længe siden han sidst havde været her - og i går da vi traskede afsted mod toget, gik det op for os, at vi også blev 'ramt' af for få timer i døgnet. (Det burde én eller anden snart gøre noget ved...)

Stemningsbilleder fra dagene i Middelfart. Det sidste billede viser hvad jeg kom hjem med - jeg har jo en tendens til ALTID at få meget mere med hjem, end jeg har med, på sådan nogle miniferier.

3 kommentarer: