17 december 2011

Jeg er klar!

Inden længe går "dansemusen" i ringen. Jeg sidder klar - og venter spændt på at se ham slå fra sig. Jo jo, han dansede da meget godt, men i mine øjne, så hører Patrick Nielsen altså til i bokseringen. Nemmerlig! Hvor er jeg dog glad for at jeg kan date Fight Night her til aften, når nu jeg sidder her mutters alene. Altså, ikke at det gør mig noget faktisk - men det er da en lidt mærkelig følelse. Larsen nørder i Århus, de gamle er i Tivoli, brormand er til 18-års, veninderne til hver deres julefrokoster... Men pyt. Jeg har mænderne der slår på hinanden. Jeg ELSKER boksning. Som den eneste sport jeg rent faktisk gider at se og følge bare lidt med i. Larsen gider det ikke, han er mere til American Football - det kan jeg nu også godt se sammen med ham. Men det er ikke for at se spillet... nok nærmere spillerne. Hø hø.
Wauw - der er boksning helt til kl. 05 i morgen tidlig... Hvis jeg formår at holde mig vågen gennem alle kampene, så kan jeg prale af at have været vågen i 24 timer... bum bum.
 Uh, den kamp så jeg også - alt imens jeg krammede fyldet ud af en pude, jo mere han blødte, jo fladere blev puden. (Billedet er lånt fra TV2)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar