18 december 2011

Dirch

Larsen vendte hjem fra Århus i eftermiddags, og eftermiddagen har stået på kærestehygge med æbleskiver og filmen Dirch. Det er dog en helt igennem fantastisk fortælling om en fantastisk mand. Han har dog ikke haft det nemt og han har da helt bestemt kørt sig selv for hårdt - man kan vel sige at det har været til glæde for 'os' - publikummet. Vi er i hvert fald mange der har nydt godt af alt hvad han har medvirket i og sat sine spor på. Jeg syntes bestemt at Nikolaj Lie Kaas er en værdig Dirch Passer - og så skraldgrinede jeg af sofa-scenen i starten af filmen. Den var da genial! 
Kjeld Petersen & Dirch Passer.

Lars Ranthe & Nikolaj Lie Kaas.

3 kommentarer:

  1. Det kunne være man skulle få den set, jeg har den liggende i skuffen - men har hørt den er lidt sørgelig så jeg "tør" ikke alene ;)

    SvarSlet
  2. Så se den da med kæreste-manden :) Den er god - og kunne egentligt godt ses alene... mindes faktisk ikke der var nogle steder hvor jeg mærkede trangen til at fælde en tåre. Så hvis jeg kan, så kan du også (se den uden at få våde kinder) :)

    SvarSlet
  3. Fin blog du har :-)
    Kig forbi min blog og deltag i konkurrencen om et flot armbånd :-)
    http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

    SvarSlet