09 juni 2011

En fridag eller to...

... er bestemt ikke af vejen! Når man er afløser, så kan man aldrig helt vide sig sikker på, om man skal arbejde, medmindre man selvfølgelig har meldt fra på forhånd. Men jeg har nu været heldig nok at få et par fridage - indtil videre. I går blev her gjort sommer-rent i hele hytten og til morgen gik Larsen og jeg en god tur med Chili, op til Fru Lund (bager) efter lidt hyggemorgenmad. Jeg har ikke sovet i nat - alle de skiftende vagter på det seneste, har rodet lidt rundt i mine sovevaner. Det er nu ikke fordi jeg sover dagen væk - jeg kan bare ikke sove for tiden. Det er lidt træls, men samtidig ris til egen røv - jeg ved jo hvordan det påvirker mig, når jeg starter op med en masse skiftende vagter. Nåh pyt. Det skal nok gå i orden - normalt har jeg jo et ret godt sovehjerte. I skrivende stund er soveværelset fyldt med fyre - og Chili. De sidder og gamer lidt, inden de skal ud ad døren. Gutterne skal ud på en kød-date, eller en herre-middag om man vil. De skal til kødbuffet og spise sig alt for dårlige i alt for meget kød - og så skal de i biffen - eller også var det omvendt? Jeg skal nyde tilværelsen herhjemme og forhåbentligt får jeg skønt besøg af min kære lillebror, (som fik 10 i fysik/kemi i dag - stolt søster? JA TAK!) - og går alt efter planen, så bliver han helt til søndag. Så set bort fra at jeg skal arbejde og til en rund fødselsdag på lørdag - så skal lillebror og jeg hygge igennem!
Et billede, som min bror sendte mig i påsken - der gad jeg godt bo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar