30 juni 2011

But baby it's cold outside.

Okay, det passer faktisk ikke helt. Men det regner, og forhåbentligt frisker det vejret lidt op - det er jo ikke til at sove, når der skal være høj sol og en mega varme sendes lige ind i soveværelset om dagen - jep, jeg sover om dagen, det er jeg lidt nødt til, når jeg har en hel uge med nattevagter. Jeg elsker altså det natarbejde. ELSKER det! - og her er så hyggeligt at være. Det så ellers ikke ud til at jeg skulle have haft mere end et par dagvagter i denne uge, men det ændrede sig heldigvis, til en uge fyldt med arbejde. I love my job!
Billeder taget her i nattetimerne. Flotte friske buketter, som en af mine søde kollegaer har fingre til at lave. Et smut ud i haven og vupti, kommer hun ind med de fineste buketter. Hvem der bare kunne det...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar