15 maj 2011

Ugens update og en gammel nyhed

Der er noget som jeg simpelthen har glemt at dele med mine kære læsere. For noget tid siden fortalte jeg om en jobsamtale jeg skulle til - jeg fik jobbet! Jeg er nu afløser og det er helt fantastisk at være tilbage på arbejdsmarkedet! Min uge har stået i arbejdets tegn - bogstavelig talt.
Jeg startede i tirsdags, tirsdag og onsdag var jeg med i dagvagt som 'føl' - torsdag havde jeg en aftenvagt og fredag og lørdag var jeg i nattevagt. Man kan vidst roligt sige at jeg får lært stedet at kende, hele vejen rundt. Det er et super dejligt sted at være - og at jeg kan sige det allerede efter en lille uge - det må da være positivt. Nu håber jeg bare på at der kommer en masse vagter til mig, her over sommeren.
Ellers er der ikke det store at fortælle om denne uge, som sagt har der kun været en ting der har kørt rundt i mit hoved - arbejde, arbejde, arbejde.



1 kommentar:

  1. Stort tillykke med jobbet, hvor er det dejligt for dig! :)

    SvarSlet