24 maj 2011

Aktiv afslapning

Natten bød på arbejde - jeg ELSKER virkelig mine nattevagter - det er en hel anden verden - og så er det altså lidt fedt at kunne gå hjem i seng, når de andre møder ind kl. 7. Hele natten gik jeg med tanken 'Jeg burde... jeg burde... jeg burde...' - og jeg gjorde det! Da jeg fik fri, cyklede jeg hjem, skiftede tøj, vækkede Chili og så løb vi ellers en tur i det våde vejr. Tal lige om at være aktiv, hva! Hjem i et dejligt varmt bad, og så i seng. Jeg vågnede dejlig veludhvilet i eftermiddags, og fik ordnet lidt praktiske ting - og ellers har den bare stået på afslapning. Lige nu sidder jeg med min bærbare - en rar postmand dukkede op med vores computer, og indtil videre virker den helt som den skal. Ingen løse knapper, flækkede skærm eller knækkede ledninger. Jubiii!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar